Onsdag

Hade endast en lektion idag, hade inte pallat mer tror jag :O Hade feber igår kväll/natt men idag mår jag ändå rätt bra, gjorde lite ärenden med mamma innan hon skjutasde hem mig och nu ska jag nog krypa ner i sängen med en film och försöka bli frisk, kanske får sällskap, hoppas på det :)

Idag ska jag försöka ta tag i lite plugg så det inte blir så mycket slit nästa vecka :) Måste säga att hela jag längtar till klassfesten på fredag, ska bli riktigt kul att festa med klassen igen, dock ENDAST med klassen denna gång, inga andra kommer släppas in, vilket kommer bli succé tror jag! :D

vi höres! Pöss


blir nog sån här färg på håret igen snart, vilket är lite lite mörkare än det jag har nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0