Onsdag

Hej!
Ska alldeles snart kila iväg till jouren med min lilla Josefin som ska kolla upp så hon inte har blindtarmen, efter det ska vi och kika på hockey, spännande match av vad jag har hört, har höga förväntningar just nu :D

Sen skulle jag egentligen behöva plugga men tror inte att jag får tid till det, maby tomorrow.. får se :)
Haha vill också bara klaga på bilden i skolkatalogen, har aldrig lyckats blir bra på en bild, men denna tog fan priset, jag säger bara tuur att man blir såhär pissdålig nu och inte för typ fem år sedan då det var världens undergång, liten fjortis som man var, hehe. Nä men det är ju ändå gulligt att jag är med och försöker varje år, även fast jag vet att jag förmodligen aldrig kommer lyckas och bli nöjd, men man vet ju aldrig :p



pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0