Måndag

Bakfyllan blev bara värre och värre under gårdagen, låg tillslut bara i sängen och kallsvettades och spydde, sjukt hemskt, kunde varken sova eller äta på hela dagen. Så när jag äntligen fick ro var klockan vid 2300, vaknade dagen efter och var så himla lättad över att jag mådde bra igen. MEN när jag kommit till skolan kände jag illamåendet igen, och har varit bakis hela denna dag också :OOO har dock kunnat äta osv vilket varit väldigt tur för snart har jag två timmars träning, löp och fotboll...

Annars var skolan rätt lugn, har spelat spel på min mobil med Sebbe och Anton, och gjort loppor om folk i klassen, haha :) En loppa innebar endast massage på olika personer, mm vad mysigt vi haft det :)

Imorgon har vi endast en lektion, och det är HF på morgonen då vi mest troligt ska ha dans :) sen har jag teorilektion på körskolan, och efter det två timmars träning, löp och styrke, tuuuuungt


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0