Lördag

Vart en väldigt rolig kväll igår också, tur att jag inte bangade, haha :) Började hos en som hette Jens på bergnäset, förfestade ända in mot tolvslaget innan vi tog oss till Cleo, läckert att komma in gratis ;) hehe, dansade på där ett tag innan jag, Anna och Markus sprang över till Kafelino och dansade lite där också, haha! Blev inte allt för sent pga tidig jävla träning idag. Fy det var tungt, sjukt seg i hela kroppen :s sen for jag hem och sov i tre timmar innan Anna kom och plockade upp mig, så for vi till arcus och dömmde lite fotboll, haha det hände väldigt mycket roligt, kommer bli en lång text om jag ska skriva haha men jag måste fan ;)

Började med att vi skulle köpa en burgare på driven innan vi for till arcus, Anna stannade bilen för att ta emot maten och när vi skulle åka iväg gick den inte igång, haha vi stod där ett bra tag och kämpade med bilkö efter oss och paniken bara steg, tillslut började dom som var efter att putta iväg oss, HAHA. Efter typ en kvart fick vi igång bilen och anlände i arcushallen fyra minuter innan match! Sen skulle Anna som var huvuddommare singla slant, hon kastade upp kronan och självklart landade den på hennes skalle, haha! och tapper som hon är låtsas hon som ingenting, själv kunde jag inte sluta skratta. Men jag som linjedommare tabbade mig såklart också, skulle vinka till inkast och råkade istället slänga iväg flaggan flera meter, även då gick det inte att hålla tillbaka skrattet, dock var jag inte den ensam om att skatta, haha :)

Ikväll ska jag bara ta det väldigt lugnt, behövligt :) här kommer lite mysiga bilder från igår, resten kan ni se på facebook :)






Ja eller det här var typ alla bilder från kvällen, haha, kul att man såg härligt kanon ut på alla :p

Kommentarer
Postat av: mat-hilda

Haha typ det roligaste någonsin! Hur kan ni båda lyckas så bra på en match!!haha :)

2008-12-27 @ 22:35:55
Postat av: hannnad

hahaha asså klant-malin! :p

btw, de ser ut som att du har lila ögon på sista bilden, hehe.. sötnos ;)

2008-12-28 @ 00:36:54
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0