Jul

Alltså det är så trist när något hemskt händer en på julen, det är som att det sitter i alla jular framöver, och det blir extra hemskt för att det är just på julen. Jag tror att jag och min familj kom överens om att vara utomlands nästa år, det blir nog bäst för oss alla. Dock gick det inte så bra sist vi var det. För alla som inte vet var vi i Thailand, och tsunamin dränkte vårat hotell och förstörde våran semester. Annandagen är fortfarande en väldigt känslosam dag, som nu julafton också blivit.

Nä det skulle vara skönt att resa bort från all julstress nästa år, men samtidigt vill man ju som ändå inte missa det heller. Svårt :o Hoppas nu bara att nyår inte floppar, det är bäddat för succé men samtidigt vet man inte, jaja nu ska jag sluta vara så djup, det passar inte mig, inte alls :) haha.

Ha en god fortsättning allihopa! puss :)


Jag och min broder förra julen :)

Och jag denna jul, om ni minns det så jobbade jag på julafton, därav namnbrickan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0