Fabriken

Jag som alltid blir bakis borde väl veta hur det brukar gå till, ja bakfyllan vart bara värre och värre, till slut fick jag spy på toan i stan. Kuuuuuuuuul. Haha Grattis Anna till din första bakfylla ;)

Shoppade för ca 500kr, har gjort av med mycket pengar nu på få dagar, ååångest :o tur att jag jobbar lite då och då ;) Och nu ska jag snart börja göra mig klar för ännu en utgång, är fortfarande smått bakis men det får gå :) Först blir det cleo, eftersom att Sara hade fribiljetter :) och sen mest troligt fabriken :D

kul då att man har träning klockan tio imorgon på morgonen :O sen ska jag och Anna dessutom fara och dömma fotboll i arcus, haha har aldrig gjort det förut så vi får se hur det går :o ids inte lägga in några bilder nu, går det mest troligt imorgon :) pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0