Annandagen

Vilken härlig morgon, var kanonfull igår och är ändå inte speciellt bakis idag, underbart :D Måste säga att jag hade verkligen roligt, dansade 90% av hela kvällen :) Och trots att jag är helt utan mobil och bankkort idag så är jag ändå glad. Mobilen glömde jag dock endast på efterfesten, får tillbaka den idag, så lung alla ni som försöker nå mig :) Men bankkortet försvann på dansgolvet, tur att jag hade sällskap av en väldigt snäll ung man som hjälpte mig att spärra det på en gång :)

nu ska jag äta, duscha och fixa mig lite innan jag åker in till stan och shoppar med partybrudarna från igår, iallafall några av dom :)

så fort jag får tillbaka min mobil kommer det lite bilder osv :) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0