Torsdag

Men uh vilken torsdag, det känns verkligen som en slö söndag, haha
Har legat ute och solat ett tag men helt plötsligt började det spöregna :O wtf?

Kort om matchen igår då, vi vann!!!!! Grymt skön seger, 3-1 vart det :) Mennnnnnn vad händer med mig? Jag har tankarna på helt andra saker och jag är bara stressad och virrig. Måste verkligen reda upp allt skit som pågår just nu annars kan jag inte spela fotboll, åh jobbigt :/

Träning ikväll, jag vet inte hur det ska funka för jag är verkligen blåslagen om hela kroppen sedan matchen, tror inte ens jag kommer få på mig skon :s Jag har dessutom nackspärr, haha åh vilken dålig dag. Fast efter det ska jag vara med Josse, hon får ta hand om mig :)

Men igår var jag hos Robban och såg film, först någon grymt läskig rysare, minns inte vad den hette. Och sen Hot Rod, se den! haha fan vad bra och rolig film :) mmmmmmmmmm, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0