Söndag som en perfekt bakisdag

Känns som att jag aldrig skriver nu för tiden. Ber om ursäkt för det!
Kan iallafall berätta om gårdagen, hade match på dagen, vi vann den med 4-1 mot äckeltrångfors, kändes väldigt bra, vi hade dock kunnat göra fler mål :o aja. Sen käkade jag, Robban och min bror kinamat till middag och jag började fixa mig lite smått, det började även trilla in lite folk hos mig och vi tog oss vidare till Robbans systers lägenhet i stan och började förfesten, som höll på från sju till ca tolv :p haha. Sen drog jag, Robban, Ribeka, Frida och Rebecca iallafall till vägverket, men det sög rätt hårt där, så vi tog med oss lite folk till svartöstan och röjde, rätt kul fast vi stannade inte så länge. Vi for hem och jag och Robban köpte varsitt nachomål på max, rätt okej faktiskt :) som vi sen tog med hem och körde efterbalja med Hanna, Josse, Silver och Jonny :)

Och dagen idag var en förväntad bakisdag, men jag mår faktiskt hur bra som helst :) men jag och Robert körde ändå den idella bakisdagen, segade som fan på morgonen, innan vi tillslut tog oss upp och for och kollade fotboll, jag umgicks med Beccy ett tag och nu sitter jag här och är hur trött som helst, SKOLAN börjar imorgon, fet ångest!

har tyvärr bara en bild från igår just nu, men det lär väl komma mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0