Platsbyte

En jävligt sliten Malin sitter nu här framför världens sämsta bärbara dator och är allmänt less, ska sova snart!

Men på träningen fick jag ett väldigt överraskande besked, jag kommer från och med nu inte längre vara back i vårat lag :o utan istället innermittfältare! Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det men just nu känns det väldigt spännande att vara tillbaka på sin gamla position. Och jag tycker själv att jag inte är någon back, mer en mittfältare så jag tror att det kommer funka bra :) Eller hoppas iallafall! Vi får ju se i premiärmatchen mot sikfors på onsdag =) Ha en skön söndagkväll allihopa och glöm inte att fem kramar om dagen är bra för magen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0