Första skolveckan avklarad

JA idag är det fredag och det känns så skönt som det bara kan bli!

Ska snart cykla (!) iväg till skolan, hurtigt av mig med tanke på att det är typ lite mer än fem km. Jaja, efter skolan ska jag och Robert ut och springa, haha ännu mer hurtigt! Vad stolt jag blir :) Och ikväll blir det mest troligt fest, eller jag och Robban hade ett nykterhetsavtal den här helgen så det blir nog lugnt för min del, jag får bara se till att ta hand om alla andra supare :)

Och på lördag möter Gammelstan Infjärden på hemmaplan klockan ett, alla som kan MÅSTE vara där och heja på GAMMELSTAN! Jag tror på er gifare :) och på söndag har vi själv match, för alla som bryr sig så ska JAG spela mittback, alltså ensam mittback, hur nervös tror ni jag kommer vara nu? :s aja nog vet jag det blir bra, vi ska ösa in mål!

Måste cykla nu, vi hörs :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0