Då var det lördag

Känns som att det kommer bli en bra dag, om man bortser från vädret :o

Igår var iallafall jag och Robban på bio, han gick med på att inte fara ut och springa ;) haha. Vi såg Get Smart, haha fan vad bra film, rekomenderar den verkligen, sjukt rolig! :p Vi somnade rätt tidigt och nu har Robert farit för att träffa han som äger lähenheten som han ska flytta in i tror jag :p. Och snart kommer han tillbaka, då ska vi till Gammelstan och heja på dom när dom möter infjärden, hoppas fler följer vårat exempel!

Efter matchen har vi prommis med laget, och efter det ska jag på massage, fick sån jäkla nackspärr igår/inatt så jag ringde Helen imorse :) nice.. och ikväll skulle det typ vara party, istället för igår, så jag kommer vara där och ta hand om folk, ej dricka :) Om det nu blir något, vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0