Tisdag

Ni förstår inte hur otroligt stolt jag är över mig själv!!! Har precis suttit och gjort klart exakt hela min praktikuppgift! Det tog kanske en och en helv timme, haha okej det blev inte så mycket, men jag har aldrig gjort klart ett helt arbete utan att vila. Förutom nu! En ny pluggis-Malin har har nu uppstått.

För övrigt så är det lungt i skolan, det ända jag gruvar mig över är mitt pass jag ska hålla, men har jag tur får jag ha det efter jul, vilket vore guld!

Imorgon kör vi igång med cirkelträning en gång i veckan, känns väldigt skönt faktiskt! känner att jag byggt mycket muskler nu de här tre veckorna med styrketräning :)

Nu luktar det vitlök i hela huset så jag ska gå och kika vad det bjuds på för middag, kan ju inte misslyckas med vitlök!


pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0