Tisdag

Hej kära blogg. idag har det varit den stora tentadagen! Gjorde fyra stycken tenor och får nog mest trolig omtenta i tre (kanske två om jag har tur). Är sjukt less med andra ord! Har pluggat som en idiot senaste veckorna och ändå går det så här dåligt :(

Nu sitter jag och pluggar på nästa tenta som är en omtenta för min del. Anatomi och fysiologi. Vilket betyder att jag ska lära mig alla strukturer i kroppen (ben, muskler, vener, artärer mm) på latin! Sen får vi inte glömma alla funkitioner på molekylär nivå! Ni hör vad roligt jag måste ha det.

Jag är så slut i min hjärna, den är totalt överbelastad av information, men måste ändå trycka in väldigt väldigt mycket mer!

såhär ser jag nog ut just nu
 
överbelastad med andra ord. Har dessutom träning varje dag denna veckan, kan inte bli mer stressigt, underbart!!!!

nä nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och baka något gott så jag kan tröstäta :)

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0