Halloj

Nämen hejsan bloggen! Det var länge sedan!

Sitter just nu i Rosvik och försöker hitta på allt möjligt för att slippa begrava mig i tentaplugg.. därav detta blogginlägg. Är ju inte speciellt aktiv på den fronten nu för tiden :)

Det har varit mycket party för mig senaste tiden, många som har fyllt år så det är mycket att fira. Tänkte bestämt stanna hemma i lördags efter beccys vinkalas, men så blev inte fallet. Gick ut och brände 500kr istället.. ångest!!

Dessutom kommer Kajsi hem till helgen!!!!! Känner jag denna damen rätt blir det hårdkörning även denna lördag, sen tror jag att jag tar in på en avgiftningsklinik.

Men en kul sak som hänt i mitt annars så alldagliga liv är att vi ska ha show med inpuls!! Var så länge sedan jag dansade att jag har börjat hitta på egna danser hemma framför spegeln.. tragiskt! Skönt att få utlopp för sin dansmani då :) Så på funkykidz avslutningen smäller det (endast om tre veckor jippi!!) och även på valborg. Tänk vad kul att lilla jag får vara med på sånt här skoj!

Nu ska jag räkna ned timmen tills top model börjar och SEDAN ta tag i pluggandet. puss


Jag och jenfri är aktiva på lektionerna..

Här hade vi lektion i världens bekvämaste sal, det var svårt att inte stänga ögonen för en stund :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0