hei bloggen

Sitter på skolan just nu och går igenom nya kurser, mycket mycket mycket att göra säger jag bara!

En bra sak är dock att jag fått praktikplats i sunderbyn, skönt att slippa Kiruna denna gång!

Funkykidz gick väldigt bra igår förresten, någon liten stackare som blev ledsen då spöklåten kom, men det hade jag väntat mig, inte så smart med en sådan då vi har fyraåringar som saknar sin mamma.

I veckan har jag skola varje dag och träning varje dag, hinner alltså inte med något annat, trokigt!

dessutom biib-test på tisdag, har riktigt ångest inför det då jag aldrig gjort det tidigare, hur gör man? hur vet man hur fort man ska springa?




jaja ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0