Torsdag

Hei bloggen

Gud vad glad man blir av detta fina väder! Även idag har vi spelat volleyboll efter skolan. Skulle även försöka mig på ett dopp men det hade jag inte stake nog att göra, väntar tills det är liiite varmare :)

Igår spenderade jag hela dagen i Rosvik med Annika, vad konstigt det kändes att vara där utan min jojje, men trevligt var det :) Vi och jezze gjorde en jättegod middag och så försökte vi komma någon vart med en överraskning, det är tidskrävande måste jag säga, puh!

Nåja, vi tog oss till skolan imorse som bjöd på brännboll och innebandy. Fan vad dålig jag är i brännboll alltså, 19år och jag har inte lärt mig slå till en boll med ett rack, KATASTROF. Nä jag ska nog stå och träna med pappa i trädgården, finns inget värre än att vara dålig på någonting man måste göra!

Nuuuuu ska jag plugga lite medans jag väntar på träning, tror jag kommer vara segast i världen då jag somnade i solen tidigare idag, och har inte riktigt vaknat, haha

Jaja, här är en härlig bild, puss


Ps. Jag saknar Jojje, Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0