tisdag

Turkiet var helt fantaskiskt som ni kanske förstår. Kolla bilderna på facebook om inte annat :)

Känns ändå väldigt skönt att komma hem till alla söta tjejer. Vi har gått på stan idag och ikväll blir det grillmys och kanske lite volleyboll. Skönt att komma hem till sommaren förresten! Det var jag ju inte riktigt beredd på.

Nä hinner inte skirva mer, måste CYKLA in till stan. Jag tror inte jag har cyklat sen jag tog körkort, men fan vad härligt det är! Är helt sjöblöt nu efter en tur från stan, kan bara cykla på de två tyngsta växlarna, jaja bra träning!


heiiiiido


pöss

Kommentarer
Postat av: kaj

ne du Malin! nu har Kaj fixat så att du kan växla ner också. förväntar mig att du ska cykla varje dag nu, även om du sover i Rosvik.

2010-05-19 @ 07:25:58
Postat av: Malino

Då har jag tyvärr redan svikit dig, tidiga mornar tar man bilen!

2010-05-19 @ 12:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0