Tisdag

Hei bloggen!

Är just nu på födelsedagskalas hos min morfar som blir hela 64år, grattis! Ska sitta här ända tills Izafisa har slutat sin kurs eller vad det nu är för svammel! Haha, vi ska vara duktiga och göra bort den allra sista skoluppgiften av våran gymnasietid! Känns gudomligt skönt!

Har för övrigt bara haft en lektion idag som bestod av en halvtimmes dans-träning. Gick bra trots min stäckning i låret (min fjärde sträckning under en två månaders period, less!)

Nu är det bara 48 timmar tills Jojje kommer hem! Hehe kanske märks att jag saknar honom, men att gå från att ses varje dag till inte alls på tio dagar var inge roligt :( jaja, vilken fjant jag är.

Om det nu är någon som skulle vilja ha en silvrig kuvertväska till balen eller annat evenamang så säljer jag en för 120kr billigt och bra! Bara så ni vet.

Jaja, pusshej!


skolavslutningen i nian, herregud tre år sedan! känns som förra veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0