Söndag

Saknar mitt körkort, bankkort och kamera sedan valborg, typiskt mig va?!?! Nä men denna gång lämnade jag faktiskt kameran hos Matilda, ska hämta den snart. Och Ida tog hand om mina kort på krogen då hon hade väska och inte jag :)

Jojje och jag hade världens bakisdag igår, gjorde ingenting tills det var dags för middag hemma hos mig, första gången jag åt hemma sedan vi flyttade in hit, vi åt sp vi knappt kunde ta oss där i från sen. Men vi hade ju biljetter till Comedy night special, så vi var sp illa tvungen.

Haha vi gick dock bara in där och vände i dörren, det var inte riktigt våran grej kände vi. For hem och såg fotboll istället :)

Nu har vi lagat supergod köttfärssås och ska fortsätta att inte göra något :) hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0