Söndag

Var länge sedan jag var så slö som jag varit idag. Vaknade klockan 12, gick sedan i morgonrock tills min träning började klockan sex, och nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig :)

Och nu sitter nog mina fina tjejer på planet till Alanya, jag kommer sakna dom! Men mest kommer jag vara orolig. 5 galna brudar på vift i Turkiet kan sluta på flera olika sätt, haha jag kommer nog få mig en hel del goda skratt när dom kommer hem ;)

Medans dom är och partar får jag hålla ställningarna i klassen. Har tänkt slutföra studentveckan på papper imorgon, måste se till så våran tröga klass har allt klart för sig vad som gäller :)

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, förutom att jag vill att Jojje ska komma hem! Hehe


pusshaj



härlig sommarbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0