Scary

Sitter hos Helena efter en riktigt jobbig träning. Stressade "hem" som en tok för att hinna se top model, lade ingen tanke vid att Jojje inte var här tills alldeles nyss då mamma ringde och undrade vart jag höll hus, då sitter hon och Johan och bokar resan, Jojje var tvungen att fara hem till Rosvik för att göra det, så nu sitter jag här helt själv och ska tillbringa natten också helt själv, aningen läskigt ja!

Dock är jag less nu, resan gick inte att boka, än en gång. När man väljer 9de så ändras det automatiskt till 16de när man ska betala? Fast det finns jätte många resor från den 9onde? Jävla detur. Nåja Johan ska ringa dit imorgon och förhoppningsvis fixa allt :)

Och nu ringde han och tvingade mig fara till Rosvik och sova. Jobbigt att köra tre mil, nu, och imorgon på morgonen.. Jaja, vad gör man inte för sin älskling, saknar han redan :) hehe pussis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0