onsdag

Bara fyra dagar tills jag och Jojje åker till Alanya, underbart! Var på stan idag och köpte lite nödvändigheter så som snoddar, klämmor, skor och en Bustier, riktigt nöjd är jag! Ska dra en repa igen och köpa lite klänningar. Har just insett att jag har rätt bra med pengar för tillfället, lovely!

Var dessutom på ett möte imorse, ska jag deltaga i en läkemedelsstudie för KOL/astma-medicin. Det hela går ut på att vi ska äta denna medicin tillsammans med våra p-piller för att se om p-pillrerna fortfarande har samma effekt. För detta får jag 22500kr, inte heeeeelt fyskam :)

Har nyss varit och ätit palt hos farmor, har smått matkoma, så jag gissar på att jag och Jojje kommer dö på soffan ikväll, inte mig emot!

Igår var jag Ribban och Ankan hos Helena och fixa lite grejer inför studenten, hihi superkul! Vi bakade även en otroligt god kladdkaka med after eight som jag längtar efter att sätta tänderna i efter att paltkoman släppt :)

Ha en fin kväll, POK!


snögg bild från valborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0