Onsdag

Nu är jag och Anki helt klara med våran hemsida! Kolla gärna på den här! Visst är vi duktiga!? Skriv något fint i våran gästbok också!

Är dock jävligt less just nu, har mått super-illa ända från igårkväll, kunde knappt sova alls inatt, och vaknade flera gånger för att jag kallsvettades och ville spy. Det har inte gått över ännu och jag är otroligt less, har ingen ork.. Ska se top model finalen nu på internet och sedan ska jag däcka i sängen och ta igen natten sömn som uteblev.

Ska samla lite krafter så jag orkar fara till Hertsö ip och se en rolig match med Bk och Lisa sen, mycket trevligt!

Förresten! Gud vilken fin lägga Iza har skaffat sig, jag är så otroligt sugen på att flytta hemifrån just nu så det är inte sant.


hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0