Lördag

Frågan är ju vad jag gör uppe denna tid? Inte alls likt mig.
Har dock haft en väldigt trevlig kväll med notorius s.m.a.l.l (Rebecca Rasch) och snoop cat (Kajsa Juto), vilket resulterade i jätte fina bilder på oss, verkligen! Kolla på facebook om ni inte tror mig.

Kan förresten inte sluta kolla på när Kissie var med i Bella&Tyra-show. Fattar ingenting av den människan alltså? Hon är som min lillebror i sin värsta tonårstrots, med ett stort inslag av fjorrefasoner. Ja, innan man skulle skämma ut sig sådär mycket vet jag inte riktigt vad som ska krävas.

Hatar att sova själv, från ett ämne till ett annat. Vill bara att Jojje ska komma hem från kursen nu på en gång så jag får kramas med honom!

Nu ska jag ta och leta fram någon bra bok som jag kan somna till, har precis läst ut Roslund och hellströms bok - Tre sekunder. Riktigt bra!




cool, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0