Fredag

Gud vilket härligt vårväder! Satt precis ute i solen och åt min lunch, men var tungen att pallra mig in för att fixa lite skolarbete, suck.

Nu endast två dagar tills vi far, har lite smått panik. Detta är första gången jag reser på egen hand utan mina föräldrar. Varken jag eller Johan har någon som helst koll på hur man hittar sin gate och allt sånt där vesentligt, vi har bara glidit med på en räkmacka tidigare, men nu ska våra kunskaper sättas på prov, ber till gud att det går bra!

Försöker sitta här och komma på vad jag ska köpa med mig till resan men det ända som kommer upp i min skalle är resorb? Nog behöver man ta med sig mer än det? haha

Imorgon har jag match i umeå, seriepremiär!!!! Åker från luleå halv 12 och beräknas komma hem 12 timmar senare, vilket betyder att jag inte kommer hinna med någon packning eller shopping imorgon, så jag måste i princip fixa allt idag! Panik!

Jaja nu måste jag plugga, heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0