Fredag

Har just haft en super mysig träning i karlsvik! Så himla roligt att få komma ut dit igen! Dessutom har dom renoverat stället så det är ännu bättre nu!

Annars är jag mest less, det svider i mina ögon och jag har ont i magen. Ska ta mig en tur förbi solariet innan jag far till Rosvik och spenderar min fredagkväll där!

Fick till min stora förvåning MVG i slutbetyg på massagen! Är helt överlycklig, det hade jag verkligen inte väntat mig! Nu gäller det bara att jag får det i hälsan också så blir jag riktigt nöjd. Vet inte riktigt om jag kan förvänta mig att få det i Webbdesign, men det vore ju inte helt fel!


Nä nu ska jag kila, är så sugen på snus, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0