Onsdag

Imorgon blir tredje dagen i rad vi har skridskor i skolan, dock var det långfärds idag och hockeyutrustning imorgon, galet roligt!

Just nu är jag i full gång med att söka jobb, framförallt till sommaren men får jag något bra och långvarigt så skiter jag nog i att plugga till hösten och jobbar ett år eller två, skulle vara väldigt härligt att få bli självständig ett tag och inte alltid leva på mamma och pappa, känner mig som en snorunge då jag tigger pengar, huva!

Sen måste jag skriva tre balrykten som jag har hört, kan snälla någon tala om för mig vad som gäller!?!?!?!

1. Alla kommer att gå samtidigt, alla kommer gå måndagen den sjunde Juni på kulturens hus
2. Samma som ovanstående fast att det är begrensat med platser till endast 500, först till kvarn gäller
3. Elite stadshotellet har redan bokat in alla tre baler dock den 6e, 7de och 8de (detta har chefen på hotellet bekräftat) och ingen vet vilka program som kommer gå när

Blir tooooookig, kan ju inte ändra min tid för balfrillan hur många gånger som helst!


Nåväl på tal om annat så ska vi ha träningsläger hela helgen i Skellefteå. Har dock inte fattat alls vad vi ska göra, vi ska inte ha med fotbollsskor och tränarna verkar ändra sig hela tiden när man frågar. Å vad jobbigt det är att vara ovetande..

Var förresten och kikade på Ribbans nya crib idag, nice! Nu ska jag sova, utan Jojje, det brukar alltid sluta med att jag somnar på spikmattan, kan inte sova annars.. Känner mig så trygg då jag vet att han ligger och kollar på tv bredvid :)

Nu blev det ett långt inlägg, roligt om ni orkade läsa hela, vilket jag tvivlar på haha ;)

Bara för att jag känner mig riktigt i form lägger jag in två sköna låtar! Pöss




Kommentarer
Postat av: hannnad

Rykte nummer 1,2 är sant iallafall :) det 3e har jag inte ens hört.

2010-03-11 @ 09:13:09
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Sofia

Alla tre är sanna. Hel stört. Men den som är på KH 7e Juni är en "nöjesprofil" som anordnat bara för att i stort sett, de på statshotellet är det ett UF företag från Handels- som arrangerar. Det har bara blivit lite skit med marknadsföringen och så i och med att han bestämde sig för att fixa ytterligare en bal så folk tror att det är "den riktiga".

2010-03-17 @ 18:45:45
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0