Onsdag

Min dröm om lady gaga slogs isär samma sekund som jag berättade för min tränare, det gick inte för sig alls. Dock ringde han upp mig dagen efter och sa att det är mitt eget beslut, bara att ja måste prioritera själv. Blir alltså inget Gaga för min del, vi spelar ju i tvåan nu och jag vill defenitivt spela iår! Tråkigt bara att planera sitt liv utifrån fotbollen, det är inte bara detta som kommer bli ett problem. Min resa med Jojje lär det bli ett herrans liv över.. Plus studentveckan där vi också har match.. suuuckk

Så måste alltså sälja min gaga biljett, hoppas på att någon vill köpa den, annars känner jag mig ganska ledsen :(

Nu iväg på träning, yes. Puss




Kommentarer
Postat av: kajsa

jääävligt sorligt att du inte ska med men förstår hur du resonerar. vi får göra något annat grymt när du inte har match :D

2010-03-25 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0