Onsdag

Detta KAN vara den värsta dagen på länge. Vaknade imorse och fick inte upp ögonen, visade sig att jag även har fått ögoninflamation nu till råga på allt..

Skulle egentligen till hermelinen med Annika och ta prover till läkemedelsstudien, men det får man tydligen inte då man äter penicillin. Less

Jaja, hade iallafall en trevlig jobbdag igår som slutade med att jag och Ankan såg pojken i randig pyjamas, hemsk film! Annika sov dock från och till, haha.

Nuuu ska jag bege mig till banken och växla in mina betygspengar som jag fått av pappa :) hehe. 500kr för varje mvg var det som gällde, stackars pappa när han insåg att jag faktiskt är bra i skolan ;)



Var dock väldigt välbehövligt! Kommer knappt få någon lön denna månad

Nu vill jag bara att Jojje ska komma hem och pyssla om mig! Känner jag han rätt kanske jag som mest får ett slag i revbenen.. Nä, nog kan han också vara gullig om han vill. pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0