Dagarna efter

Jahapp då var man klasslös helt plötsligt. Efter en underbar studentvecka är nu allt slut, känns jätte jätte sorligt :( Jag grät dock inte en tår under avslutningen, tror jag inte jag förstod att det var det sista vi skulle göra med klassen. Men fyyyy vad roligt vi har haft.

Det tråkigaste är att sitta och titta i studentmössan på alla fina kommentarer:
"snäll, rolig, söt, bäst, vad mer kan man skriva" "bästa festfixaren jag vet"
"var alltid dig själv och låt inte någon annan ändra på dig<3" "snällaste tjejen"
"finns alltid här för dig" "önskar jag vore lika skön som du" "du är den bästa kvinnan"
Osv osv.. haha men det roligaste var ändå "Är du bättre i rumpan" och ingen vågar erkänna vem det var som skrev det! haha

Nä nu ska jag ta mig iväg till min träning, inte för att jag kommer orka något då jag är typ sjukare än någonsin nu. Jaja, ikväll bio med mina underbara tjejer! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0