Torsdag

Nu är jag otroligt less på mig själv. Jag har hamnat i tidiga tonåren igen, sover på tok för länge varje dag!!! Dock är det Jojjes fel som inte låter mig sova på nätterna, men fattar ni att 12.00 är normalt för mig att vakna just nu. Nä jag måste få fler morgonpass på jobbet!

Vi vann förresten igår med 1-3 på förlängning. Trodde inte att vi skulle kunna spela så som vi gjorde eftersom att LDFF gillar att skjuta långt så fort de får chansen. Men vi rullade på riktigt bra! Härligt var också att vi vann på kondition, nu börjar allt slit äntligen löna sig. Hela laget har varit nertränade sista matcherna. Vilket också resulterade i att jag fick en sträckning/överansträning i min ljumske igår (känner ingen skillnad på dem) minst fem dagars vila, kan inte sära på mina ben just nu, haha.




Kan inte sluta lyssna på dessa fotbollslåtar! Det är rätt härligt med fotbollsvm.
Tror på Argentina, så himla mysigt lag! Alla bara kramas och gosas hela tiden!

Nu har jag tråkigt, kanske drar mig till BK och kedjesnusar med henne, bye!

Kommentarer
Postat av: ribbooo

hahaha kan inte sära på benen

2010-07-04 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0