Torsdag

Har bott hos Beccy hela föregående dygn, det har varit riktigt mysigt. I tisdags var vi och Lisa och köpte lite gotta och grillade oss en middag mitt i natten, sedan såg vi film och lite annat :) haha

Onsdag spelade vi volleyboll med Ribbo, hehe vi var inte så bra jag och hon, men jag skyller starkt på solen! Omöljigt att se bollen när man blir bländad!

Kvällen slutade med tacos, vin, fotboll, lekar osv. Vi hade riktigt mysigt :) Och nu är min kära Jojje hemkommen från sin fiskeresa, en fin fisk hade han fått åt mig, men självklart glömde han den i Simons bagagelucka, så nu är den väl full med mask :(

Imorgon jobbar jag tidigt, och sedan ska vi till Sandra och äta middag, mycket mysigt! Det känns som att det var länge sedan jag träffade alla fina tjejer :)

Nu orkar jag inte hålla upp mitt huvud av allt ont i nacken, ska försöka få Jojje att massera mig, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0