Onsdag

Har jobbat hela den här soliga dagen, det kändes inge roligt :( Var dock inte lika död på morgonen som jag varit de senaste gångerna jag jobbat från öppning. Nu är jag ledig i hela en dag! Haha

Dessutom börjar vi med fysträningarna idag, i ormbergsbacken.... Känner att jag går mot min död efter att ha legat på latsidan hela uppehållet, men skönt att komma igång iallafall :)

Nu har jag precis accepterat min antagning till sjuksköterske-programet här i luleå, är fortfarande otroligt velig för hur jag ska göra. På ett sätt hade jag gärna velat jobba, flytta hemifrån osv. Men jag kommer ju inte ifrån att jag måste ha en universitetsutbildning för att slippa jobba med skitjobb. Och jag är ju lite av den brådmogna typen, kanske vill man inom en snar framtid knyta sig med barn osv, inte orkar man börja plugga då!

Har otroligt mycket ångest och funderingar just nu som ni kanske förstår, jaja nu ska jag på stan med min mamma och min bror. Vi ska få oss lite kläder för att vi varit så duktiga och inte slagit ihjäl varandra då päronen varit i stugan :)

hehe pusshej


Söt bild på mig och spränki i lördags, innan färjan som för övrigt levererade en grymt rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0