Måndag

Klockan ringde sex imorse och jag pallrade mig till jobbet. Var smått jobbigt att packa upp varor hela dagen, gissar på att jag kommer ha träningsverk imorgon, haha!

Kom hem och somnade, tänkte stanna i min sköna säng hela dagen men mamma tvingade med mig till farmor för en kopp kaffe. Med den energin CYKLADE jag till svartöstan och spelade tennis med Ribbo, gick inte så bra med min trötta skalle och kropp, haha vi var riktigt dåliga. Måste träna upp mig nu inför den stora dubbeln (Jag och Jojje mot Helena och Pierre)

Jobbar imorgon men ska försöka hinna sola lite innan, har blivit så blek nu att jag ser sjuk ut :( Jaja, blir nog en härlig vecka iallafall, mycket jobb dock men jag behöver ju pengar nu när jag tydligen ska bjuda mina vänner på en resa, haha!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0