Trettondagsafton

Dagen igår var också väldigt fullspäckad. Började med att äta supergod lunch hos mormor, tacotårta! Tog sedan med mig Ribeka från svartöstaden hem till mig där vi pluggade, är TYP färdiga med vårat arbete nu :) Blev sedan en snabb sväng till stan, fick inte så mycket uträttat för jag insåg att min träning började sex och klockan var då fem. Fick skynda mig hem och sedan till arcus.

Efter träningen tog jag mig till ishallen och såg min brors match, dit kom även Rowrow, Orre och Kemi. Vi avslutade med en "fin" middag på donken.. innan vi körde mörkerkurra och andra otroligt konstiga lekar hemma hos Kemi. Haha jag vågar inte skriva något här, ni skulle tro att vi var bakom flötet allihop! Fast det visste ni kanske redan ;)

Idag har jag sovit alldeles för länge, sitter och funderar på den kluriga frågan om jag ska festa ikväll eller inte. Dock så känner jag pressen från alla håll! Så vi vet nog hur det kommer att sluta. Jag gissar på att vi sitter hos Kemi och pimplar om ca sex timmar.. Jaja, vi får väl se till att göra det galet roligt!



Nu är det endast åtta dagar tills jag får se min prins igen. Konstig känsla, längtar verkligen otroligt mycket! ♥


Pusseliepuss på dig Jojjeboi!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahahaha!

får mig alltid ett gott skratt när jag läser om våran vilda vardag ;) bakom flötet är nog bara förnamnet...... hehe



bara typ 4 timmar kvar nu sen pimplar vi!

2010-01-05 @ 15:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0