Tisdag

Fick mig en otroligt tervligt överraskning igår när jag kom hem från träningen. Johan vart tvungen att köra hem från Malå för att hämta virke, så han sov med mig :):):):):) Gjorde kvällen och morgonen tusen gånger bättre!

Idag höll jag mitt aerobic-pass på hälsan. Gick väl ändå ganska bra, men ska försöka förbättra mig till nästa gång :)

Men en väldigt tråkig sak är att min bil har gått sönder. Det läcker bromsvätska så vi måste lämna in den på verkstad :( Hoppas jag hinner få den klar så fort som möljigt! Är helt handikappad utan bilen känns det som :o

Haha sen har jag och Ribbo gjort en rätt kul intervju idag som vi ska redovisa på torsdag :) hehe


bara nio dagar till värmen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0