Tisdag

Har nu endast två saker kvar att göra i skolan innan jag åker! Och för er som inte har hängt med så åker jag till Thailand om två dagar. Träffade lillBeccy idag och fick bekräftat att hon var lika taggad som mig, två dagar ÄR för länge!

Höll mitt andra och sista pass idag. Det gick helt okej tyckte jag och slutbetyget på passen blev två MVGn, det behövde jag verkligen! Känns som att allt rullar på nu. Lever i min lilla bubbla med Jojje tills jag åker och det trivs jag otroligt bra med :) Sitter hos han nu för övrigt och väntar på att han ska komma hem så jag kan få lite massage i mina stackars ben!

Ska försöka blogga lite medans vi är i thai, kanske lägger in någon bild då och då också :)

pösshei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0