Lördag

Vi vann matchen idag mot trångfors med 4-0 fan vad dom är dåliga. På tal om dålig så vet jag inte riktigt vad det är med mig. Min kropp och mitt sinne är i fullständig obalans. Är trött hela tiden, orkar inte spela match, är grinfärdig hela tiden, hmm. Kan kanske bero på att jag tränat väldigt hårt och väldigt mycket i veckan, thailandsresan kommer otroligt lägligt!

På torsdag bär det av till solen och värmen i 17 sköna dagar! Är också på grund av det jag tackat nej till två fina partaj idag och igår. Vill hinna spendera så mycket tid med min jojje som jag bara kan innan vi blir ifrån varandra igen i en evighet! Igår var det fördelsedags fest för Jossan som äntligen har fyllt 18 sköna år, hoppas det blev grymt! ;)

Och ikväll är det väl något av en välkommen-hem-Annika-fest kanske :) Hoppas ni flickor får det råååligt ikväll! Och tagga om till den 15 då jag är hemma och ska parta som aldrig förr ;) hehe.

Har lite panik över min balklänning som jag ska sy upp i thai, har fyra olika bilder som ska bli en och samma klänning i slutändan, hoppas bara skräddarna förstår vad jag vill! Ska även sy mig en studentklänning där, känns mycket bra att slippa se likadan ut som någon annan, och dessutom ha kläder som är sydda efter mig :)

Känns som att min student kommer vara galet lyckad! Först studentresa så man är brun och fin, två fina klänningar som jag kunnat välja helt själv, en grym klass med en seriös festvecka, haha! Satan vad jag längtar :)
pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0