Floorballfight 2010

Gick hem med en vinst från denna cup! Vill bara påpeka att alla lagen var väldigt dukigta och jag har inte riktigt smält att vi vann ännu! En otroligt fin laginsats! Och jag måste få säga hur stolt jag är över mig själv som fick göra två hela mål! Tänk vad duktiga lagkamrater man har som kan levera en öppet mål gång på gång ;)

I middagspausen for jag, Anna, Petter, Tk och Biibiiii hem till Anna och såg på hockeyn och tillagade saffranspasta med kyckling och räkor, mycket gött! 

Och som om det inte var nog med det var vi precis på max och firade med ett segermål! Dock är ju inte max min favorit men hittade något som var tillräckligt likt ceasarsallad för att det skulle gå hem!

Nu ska jag sussa gott och vad stolt över Thorellgruppen! Vi gick lite emot oddsen och fick med oss ett biokort och ära på köpet! Grymt!

Längtar redan till lag-bion-plus-lag-festen :)


Pössis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0