åh.fy.fan

Är inte världens bästa skick just nu. Super bakis skulle man kunna kalla mig, fy i helvete vad jag har mått dåligt. Spytt hela morgonen, och legat i sängen till klockan fem. Nu har jag iallafall fått i mig mat, nu kan jag kanske kallas människa igen :)

Pratade nyss med Johans mamma i telefon, åh jag blev så glad att det kom tårar! Saknar hela den där familjen så att det gör ont! Ska dit på fredag och göra fint och lämna blommor. Det kommer fällas tårar vid det kära återseendet av huset!

Ska börja rycka upp mig snart och ta mig till beccy för att bakismysa med henne :)

Juste, fan vad trist folk det var på grace igår! Träffade ju några guldkorn men annars är jag så fruktansvärt less på luleås uteliv. Allstar är det ända som alltid leverar! Gud vad jag älskar Allstar!

Nu, duschen, eller badet?


Ja, jag vet att jag är otroligt efterbliven som ritar sånt här på paint. Haha men jag tyckte det var sött :)

Kommentarer
Postat av: hannnad

Vaaa? Varför såg jag inte dig en enda gång på grace igår?! :O

2010-01-06 @ 18:46:39
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Malino

En bra fråga. Jag lyckades då går runt stället kanske 20 gånger :o

2010-01-07 @ 14:26:12
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0