2010

Vaknade idag med en sprängande huvudvärk, illamående, blåmärken över hela kroppen, fruktansvärt äckligt hår och liten panik känsla, har jag med mig allt hem? Det var endast mobilen jag kunde tappa, och gissa vad, det gjorde jag inte!!! Mycket bra början på detta år. haha!

Nä men nyårsafton var otroligt rolig och ösig! Vi satt i bubbelpoolen mest hela kvällen och dansade och sjöng. Vi drog oss till stan en sväng och såg fyverkerierna innan vi gick tillbaka till lokalen. Dock måste jag nog säga att det var som roligast när vi var bara tjejer där, då kunde man släppa på alla hämningar! Underbart!

Vi efterfestade in på småtimmarna och man blev allt blötare och fulare, haha tillslut var alla tjejer svarta i ansiktet av alla galna bubbelpool lekar. Mycket lyckat om jag får säga det själv!

Dock så glömde jag min kamera hemma, inte så oväntat kanske. Men har lite bilder hemifrån jag kan bjussa på :)







hoppas ni haft lika kul som jag :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0