Kallt

Hej alla.

Nu var det länge sedan jag skrev blogg. Har varken haft lust eller ork, men för saken skull släger jag in ett inlägg nu :)

Sitter hos Jojje och myser lite smått, tanken var att vi skulle gå en prommis, men eftersom att det är ca 27 minus grader ute så kändes inte det så lockande..

Nu återstår det endast två dagar tills jag fyller 19, har absolut ingenting att önska mig, vad vill man ha i denna ålder? Typ bara pengar, haha. Har match på lördag så det blir inget partaj i helgen, dock så pratade jag och Sara om att ha något nästa helg, då hon fyller 19 på fredag :) Så boka upp er nästa helg tjejer!

Nu ska vi far och köpa gotta :) pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0