Hej

Less jag är..

Glömde min ring på massagen och nu var den borta när jag for tillbaka för att hämta den. Dock var det väldigt konstigt eftersom att jag och Magda gick ut sist och låste, och ingen hade lektion efter oss. Hm, ska gå till botten med detta..

Är jätte taggad inför träningen, fick tillbaka min energi nyss när jag gick igenom aerobic-passet några gånger, måste börja med aerobic på heltid allså, love it! :)

Imorgon blir en riktigt bra dag! Först ska jag och Jojje på stan en sväng, sen ska jag och fika med AnnaT, var tusen år sedan man pratade med henne så det ska bli riktigt trevligt :) sedan har vi träning och efter det lagfest med Allstar-utgång, ska bli väldigt roligt!

Förresten jag och Anki räknade ut att min student och bal kommer gå på ca 8500kr, minst! Det hade jag inte en blekaste om, men nu när man tänker efter så kostar allt ganska mycket:
* Student och balklänning - 3500
* Håruppsättning - ca 2000
* Balbiljett - 800
* Sminkning - 400
* Alkohol - ca 1000
* studentkassa till klassen - 300
* studentmössa - 800

Okej detta blev 8800 och då är inte smycken, skor och väska inräknat. Jaja det är ju ones in a life time!

Nu skall jag byta om, cya don't wanna be ya


Kommentarer
Postat av: sandra

hihi, söta vi är ;)

2010-04-22 @ 23:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0