Onsdag

Egentligen ska jag sitta och göra läxor nu, men jag tror jag väntar med det så Jojje får hjälpa mig :) hihi. Today hade vi endast två lektioner efter det var jag på stan en sväng, köpte mediciner så jag inte går under i höst, har verkligen haft dåligt med andningen sista tiden. Det beror dock på att jag blivit mer allergisk, så mina kära vänner tänk på att inte ha allt för mycket parfym om ni vet att ni ska vara med mig, det är otroligt jobbigt att nysa så mycket som jag gör. Fick dessutom med mig världens fulaste men skönaste skor hem. Kan ni gissa vilka?

Precis! Uggs såklart!

På fredag är det partyparty på tal om annat. Kajsi och gänget har ju sin omtalade 18års fest, alla verkar sjukt taggade så det kommer nog bli roligt :)

Nu ska jag till Rosvik, puss!

Hoppas på dessa låtar på fredag, blir så grymt taggad av dom. Dock är jag väldigt säker på att den första kommer spelas ofta, eller Kajsi? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0