Lördag

Godmorgon gott folk!

Mycket festlig kväll igår med tjejerna måste jag säga! Vi hade hur mysigt som helst, alla blev dessutom väldigt fulla och roliga. Cleo svek inte heller, fast det var väntat, kul med så mycket folk!

Dock så gick det äckligt mycket pengar för min del på alkohol, jag var inte så farligt jätte full, men idag är jag så bakis så jag orkar verkligen inte röra mig, är på gränsen till att spy hela tiden, fy så hemskt!

Haha vaknade inatt full och förvirrad av att jag blev masserad i håret av en katt!? Låter det som att jag svamlar? Det är faktiskt väldigt sant, Johans katt gör det när man sover med honom, ingen vet varför, skönt är det iallafall :)

Min klänning kom just förresten! Den satt jätte bra och var jätte fin :) Livet hade varit perfekt nu om jag bara hade inte hade varit så förbannat bakis. Harinte fått i mig mat på hela dagen, hoppas på tur nu..

pusshej!

Kommentarer
Postat av: jullanp

haha stackare! jag har inte varit bakis för fem öre idag, fast det kanske du inte vill veta ;) tack för en fin kväll gömman :D

2009-09-26 @ 19:33:24
URL: http://jullanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0