Tisdag

Även idag har jag varit väldigt effektiv. Jag och Ribban stannade efter spinningen och körde lite gym, tränade även på mitt pass som nu snart är klart! Hehe spännande.. Åt en supermacka på sub- Salami och Brieost! Annkia har fått oss alla att äta den, haha. Sedan satt vi kanske en timme på kulturenshus och pluggade, för en gångs skull fick vi väldigt mycket gjort också! For sedan för en sista behandling med akepunktur, men icket var han nöjd min sjukgymnast, så vi fortsätter lite längre, blä!

ikväll ska jag agera frisör åt min mormor och kusin som behöver få sina hår färgade :) På tal om frisör så är jag i stort behov av en klippning, MEN har ingen bra frissa som jag kan lita på!!! Snacka om tungt liv.

Jajja, om det var någon som var intresserad så kommer jag träna nio gånger denna vecka, frågan är om det är bra eller dåligt.


Trrrrrrrrist att man är så blek nu, och vi ska inte tala om vad jag kommer känna mig när rosvikarna kommer hem från Thai.. Tur att jag far två veckor senare, så förhoppningsvis är jag lika brun som de när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0