Torsdag

goddag!

Min gårdag vart inte riktigt som planerat. Jag och Iza satt och myspratade på msn och kom på att vi ville göra något kul ikväll, slutade med att vi bestämde oss för fotboll på Allstar, mycket bra idé! Så jag, Iza, Elina, Annika, Sandra, Jessica, Johan, Jens, Simon och Erik kollade på fotti och hade det trevligt! Värt att nämna är att Johan körde ända från Skellefteå!!! Och vi sov sedan i Rosvik, det var mycket mysigt det med :) Men konstigt nog var jag sjukt pigg typ hela natten, drack inte mycket alls på Allstar men det gick verkligen inte att sova. Så men ca tre timmars sömn i kroppen har jag tagit mig till skolan och gymmat, men där tog det stop! Kom just hem och nu väntar sängen, puss på er!





Kom just hem och insåg att jag haft på min plattång sedan igårkväll :s det hade kunnat sluta som på hertsön, ajaj!

Och avslutningsvis vill jag skänka min kära Victoria en varm tanke. Hon fick ett tungt besked nyss, mycket tungt, haha jag lider verkligen med dig! Kommer älska alla dina berättelser nu om denna speciella varelse, puss gumman! ;)

Kommentarer
Postat av: vickani

ÅÅÅHHH!! :O Jag kommer vara en väldigt aggressiv person i 3an känner jag...

2009-05-07 @ 15:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0