Torsdag

Allstar igår var riktigt kul! Dock kom inte männen vi hade tänkt gå dit med, men jag, Iza och Sandra slog oss ner med Jalla, Tobbe, Kebbe och gänget, mycket trevligt! Vi åt och drack gott. Förstås drack jag mer än som var planerat, och idag har jag absolut inga pengar, hm, var det värt för att somna full igår? Tror inte det. Har dessutom vaknat fram och tillbaka hela natten och på morgonen mådde jag inte alls bra, väldigt förskyld och ingen aptit, då är det något som är fel! tog mig iallafall till skolan och gjorde provet, var även med på hälsan vilket var ett stort jävla misstag, det var sjuuukt jobbigt och jag vill inte ens veta hur jag kommer må ikväll/imorgon, hoppas att jag håller mig någorlunda frisk!

Nuuu ska jag snart se top model och sen kanske ta en blunder? Beror på om jag ska mysa med Sandra ikväll, annars satsar jag på att somna tidigt :)

puss på er alles!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0