Torsdag

Vart en mycket lyckad och trevlig kväll igår. Hann med precis allt som jag hade planerat och det blev dessutom över förväntningar :) Vi var ju då först i lokalen i rutvik och firade Viktor och Elina. Som överraskning uppträdde jag, Sandra, Iza, Annika och Ribban för dom, vi klädde ut oss och dansade till Spice girls! :D Det var mycket mycket roligt, jag ahr tyvärr inga bilder men jag gissar att det kommer senare :) kring 12 drog vi till Kafelino som var proppat med folk, mycket trevligt där med! Senare maxhäng innan hemfärd till Rosvik :)

Jag och Johan har degat hela dagen, stackaren är sjuk och ligger med hög feber :(. Just nu är jag hemma och jag hoppas att han mår bättre när jag kommer tillbaka!

Jag tror inte jag ids lägga in massa bilder på bloggen, kolla här istället :) Kan bjussa på en video bara för att det ska bli ett lite roligare inlägg :)

hehe den var väl söt :)

Haha okej, Annika ringde nyss, vi skulle tydligen fara och grilla där i rosvik, snäll som jag är erbjöd jag mig att handla vad dom ville ha när jag ändå var på väg. Och vet ni vad dom ska grilla? PALT!? Nä, det börjar bli lite för mycket piteå för mig det här alltså.. Jag är ingen äkta rosvikare....ännu ;)

Kommentarer
Postat av: jullanp

men fyfan mallan! jag visar ju bhn, inte fint... :(

2009-05-23 @ 00:55:14
URL: http://jullanp.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHa ja de är de !!! den är ju snygg ;P

2009-05-24 @ 16:07:26
URL: http://saraaal.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0